سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 

آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 9757
کل یادداشتها ها : 6
خبر مایه


کدامیک اول بوده است؟تیلیت یا موسوی؟

این ستون گفت وشنود کیهان است در تاریخ21 اسفند 89:

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: ضدانقلابیون فراری بدجوری به جان هم افتاده و همدیگر را مسخره می کنند.
گفت: خب! مبارک باشه! بالاخره خودکفا شدند و به جای اینکه دیگران آنها را مسخره کنند، خودشان یکدیگر را مسخره می کنند.
گفتم: یکی از آنها در سایت گویانیوز نوشته؛ آخه اینهم شد کار؟ اینجا در شهرهای آمریکایی و اروپایی پشت کامپیوتر نشسته ایم و دستور راهپیمایی صادر می کنیم و بعد که می بینیم هیچکس نیومده، اعتراض می کنیم که چرا نیومدید؟!
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: همین سایت در ادامه نوشته، مگه قرار بود کسی بیاد؟ مگه غیر از ما که توی اروپا و آمریکا لم داده ایم کس دیگری هم گفته بود میام که اعتراض می کنیم چرا نیومده؟!
گفت: حیوونکی راست میگه! چند هفته میگن بیا بیا بیا و چند هفته دیگه داد می زنن چرا نیومدی؟ چرا نیومدی؟...
گفتم: از یارو پرسیدند صبحونه چی می خوری؟ گفت؛ تیلیت! پرسیدند ناهار چی؟ گفت تیلیت! پرسیدند عصرونه چی؟ گفت تیلیت! پرسیدند شام چی؟ گفت تیلیت! گفتند بی خیال! اصلا از این موضوع بگذریم، حالا بگو ببینیم اوقات فراغت رو چطوری می گذرونی؟ گفت؛ نون خرد می کنم واسه تیلیت!
کیهان

  اما شروع ساخت اخراجیها در تاریخ 10 اذر ماه 89 بوده.در سکانسهای اخرین فیلم صحبت خانم رهنو....ببخشید همسر  اقای حاج اکبر دباغ را شنیدید که درباره زحمتهایش برای تیلیت میگفت؟ 

 حالا کشف کنید اول تیلیت بوده یا موسوی؟

بگیم بروبچ حصر برای مهندس و زنش 6سیخ کباب بخرن سیخی 6زار تا اینا دیگه اینقدر مخ ملتو تیلیت نکنن

 

پ ن:نوروز خیلی قشنگه عیدتون مبارکآفرین






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ