سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 

آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 9708
کل یادداشتها ها : 6
خبر مایه


رویای میر حسین

میر:خر   پف    خر   پف....

زنش:صبحها ....شبها پف پفشو میکنه....ایش

میر:نه بابا 

زنش:....تو بیداری و اینقدر صدا میکنی؟

میر: نه دارم خواب میبینم....باور نمیکنم

ادامه خواب میر:چیه؟ چرا اینجوری نیگا میکنی؟

میر:شما چیز هستین؟

میر پنج:.....درست حرف بزن...

میر:شما زنده هستین ؟چه جوری؟

میر پنج:چیه مگه؟جنبش سبز که مرده زنده میکنه باگور،بی گور،بدوارث،بی وارث حتی "الخ "را هم زنده میکند،منم یکیش.من از نوع زنده باگور هستم....ها ها ها

میر:اما من شمارو چیز نکردم....

میر پنج:ادمش نیستی!

میر:...یعنی زنده نکردم...

میرپنج:خوب چه طور این طهرانچی را زنده کردی ؟هم گور داشت هم زنده بود منم همین طور

میر:من اسیر این صحنه ارایی های خطرناک نمیشوم

میرپنچ:...کردی !!مگه دست خودته منکر شی!!!از کف جهنم مارو چیز کردی حالا میزنی زیرش؟!!من عزاداری رو تعطیل کردم خیمه شو تو اتیش زدی،من لباس علمارو در اوردم ،تو گفتی مرگ بر اصل ولایت فقیه.من با اسرائیل رفاقت کردم تو گفتی غزه نه...

همسر میر اورا در حالیکه در خواب دست به یقه شده بود بیدار کرد...

میر:وای بازم چیز دیدم... 

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ